En trött dag


Vet inte hur det kan komma sig.. Jag vaknade sent i morse av att jag fick mess. så jag gick upp lite halv seg eller mega seg rättare sagt =S Fick mina naglar fixade hos Maria och sen fixade jag hennes. Sen hem.. Så kom Hanne och Theo, vi åkte till net on net å sen hem.. Jag har käkat en macka och en tallrik yoghyrt med keso i idag.. kanske därför man e hel seg? Usch på mig! Nu blir det sängen för mig och Tyson. Jag ska upp "tidigt" och ta mig till Ikea med Lucilla för att köpa in lite saker till salongen. Just nu.. när man ligger nerbäddad i sängen med mys Tyson har jag iiiingen som helst lust att gå ut å parta imorgon.. men vi får väl se (hur mycket pengar det går åt på ikea) hur jag känner imorgon. Ne, natti natt på er alla därute.

Kommentarer
Postat av: camilla

tack ja vist är dom söta. :)

haha nej jag kan inte trolla. :P

är mobilkameran som fixa det.. efekten negativ trog jag så blev det så. tyckte det såg lite tufft ut.

ja, jag gillar det :) att ha tattoon så.

är lika snygg åt båda hållen. :)



Hoppas du får det trevligt på IKEA och att du hittar allt du behöver sov så gott

natti

2009-02-28 @ 00:19:03
URL: http://roxii81.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0