hatar mitt jobb

Just nu hatar jag mitt jobb! Jag kan inte få vara sjuk.. Detta är inte normalt. Jag sitter och kallsvättas här hemma bara av att göra mig lite i orgning blir jag helt slut. Hur ska det gå å ta sig till jobbet och jobba då? Dessa kunder jag har idag har jag redan avbokat en gång å dom skulle kommit till mig för längesen. så jag kan inte boka om dom igen.. Det går inte. Men samtidigt blir jag typ svimmfärdig av bara tanken att resa på mig och sticka iväg.. Just nu önskar jag att jag hade ett vanligt svensson jobb där man åtminstånde kan vara sjuk utan att känna press och stress och hela jag rasar samman..

Kommentarer
Postat av: Karin

ah nej, stackars dej! jag lider med dig, vet hur det kanns; jag kan aldrig INTE traffa mina klienter nar de bokat, och jag kan inte missa ett event etc.

Men du; det ar ju mest kul, man far helt enkelt betala for att ha ett jobb man alskar i vanliga fall!



Krya pa dig!

2009-02-03 @ 00:32:04
URL: http://missromarker.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0