Hemma igen

Kom hem för en stund sen. har käkat lite och ska snart sticka till jobbet. Det är väl bara att kämpa på antar jag hehe. Mamma var och typ spådde sig i helgen och jag funderar fasen på att göra detsamma då jag bra gärna skulle vilja veta hur allt kommer att gå för mig! Tänk om jag kunde få veta om det ens är någon ide att fortsätta.. Om Tyson kommer må bra osv. Skulle vara intressant! Vet fler som har gjort sånt och mycke av de dom sagt har stämt in.. vad har jag att förlora? Npgra hundralappar kanske :S Ne, nu ska jag börja fixa mig inför erbetsdagen. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Marre

Jag har utmanat dig! Kolla in min blogg :)

2009-02-23 @ 18:16:11
URL: http://metrobloggen.se/whiiee

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0