Trodde inte det kunde bli värre..

Igår hade vi lite fika för Jimmy.. Pia och Janne kom som planerat. Sen hade jag bjudit några av hans vänner som en liten överaskning och överraskad vart han :) Det vart skojj! Fast det tog på kraftrena.


 

Egentligen hade jag behövt legat i sängen och kurera mig. När alla gästerna hade gått la jag mig men en filt i soffan och tvärsomnade. Sen vaknad jag av att jag frös så in i norden. Jag flyttade in till sovrummet och Jiimmy bäddade ner mig med dubbla täcken och jag sov och sov vaknade till och ifrån av att näsan rann eller att jag höll på dö av värmeslag eller liknande. Egentligen skulle jag verkligen behöva vara hemma minst halva denna veckan.. men det går ju inte med det jobb jag har.. :s

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0