Tyson till Blocket nästa

Under min tid nu när jag varit sjuk har jag så mååånga gånger velat sälja Tyson MYCKET billigt på blocket hahaha. Det är som att ha små barn hemma. å när man är så sjuk som jag är/har varit så orkar man inte ens med sig själv.. Han ska busa, han ska klättra på en när man sover, han ska hitta på satyg han ska sätta sig å skälla tills han får det han villt, han ska ha 100% av min uppmärksamhet helst hela tiden.. Vilket har varit en omöjlighet. Nu är han Speeedo! Haha, han har så mycket energi så det spritter i kroppen vill jag lova. Önskar jag var piggare! Men det är på rätt väg nu hoppas jag! Jag har inte denna hemska huvudvärk längre och jag har tillåme orkat gå fram och tillbaka till affären utan att börja grina för att kroppen inte orkar.. De ni! Bjuder på nån bild på piggisen :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe vilken liten buse=)

Men det är skönt att höra att han mår bra=)



Min vovve är tvärtom när jag är sjuk.

Ska ligga hos mig hela tiden (helst på). Får han bestämma ska inte husse vara med mig alls då

2009-02-03 @ 19:36:43
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Söt piggis.. hoppas du blir piggare snart!

2009-02-04 @ 10:55:52
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0