Usch vilken natt!

Jag har vaknat typ varje kvart hela natten av att jag är snorig, ont i huvudet, varm, fryser, täppt i näsan å ja.. allt annat man kan vakna av när man är förkyld. Jag var tvungen att flytta in till vardagsrummet för att vårt element i sovrummet låter som en bergningsbil typ och det blev ju inte lättare att sova i soffan direkt. Nu kan jag bara inte sova mer. Jag har precis tagit en tablett i hopp om att jag ska börja må lite bättre för om några timmar har vi fika för Jimmy och ni kan ju tro att jag verkligen inte har lust till detta så som jag mår men men.. vad gör man inte..

Imorgon ska jag ju jobba så det är väl lika bra testa sig själv lite. just nu ångrar jag mig att jag bokade om mina kunder i fredags, för nu måste måste måste jag ta dom imorgon.  det är ju hela långa dagen dessutom. suck! Känns som jag skulle behöva minst en vecka på mig att kurera mig, tror inte ens det skulle recka. Det var faktist längesen jag kände mig så här dålig- Vist kan man ha lite ont i halsen och vara förkyld. Men denna värk i skallen och kroppen... :( Trodde det var på g att bli bättre igår men ack va tabletter lurar..

Tror jag ska chansa på att flytta en av mina kunder i morgon fast att jag vet att det är lite brådis. Men jag måste faktist tänka på mig själv just nu. Vill inte bl liggande döende jue.

nä. dax att klä på sig. å försöka ha en bra dag.

Ni med :)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0