Utmanad igen

Jag blev utmanad av Linda. Utmaningen handlar om att lista mat och hon har listat 5 sorters mat som hon inte tycker om, och dom ska jag skriva vad jag tycker om. Sen göra en lista på 5 saker som jag själv inte gillar.

linda skrev:
1. Lökringar- jag tror jag gillar det.
2. Dopp i grytan- hmm, minns inte om jag ens ätit det.
3. Spenatsoppa med kokt ägg i- Fy fan!
4. Fiskbullar (alla sorter) - Konsistensen får mig att kräkas. blä
5. Grönmögelost- Usch och blä

Min lista:
1. Pölsa
2. Ravioli
3. Fläsk korv med rotmos
4. bön sallad
5. bruna bönor med fläsk

Jag utmanar alla som vil göra denna utmaning+ dom 4 jag utmanade i inlägget nedan ;)





Kommentarer
Postat av: Melinda

Sööt blogg :D

2009-02-23 @ 23:48:41
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0