Utmanad

Såhär går utmaningen till:
- Länka till den som utmanat. (Marre)
- Berätta 7 sanningar om dig själv
- Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
- Skriv meddelande i de sju personernas blogg så de vet om inlägget!

Här kommer mina svar:

1. Jag har fotfobi.
2. Jag är mörkrädd.
3. Jag pratar och till och med går i sömnen ibland.
4. Jag får ångest attacker lite då och då.
5. Jag vill mycket, jag vet många gånger vad jag behöver göra för att må bra men tar ofta inte tag i det.
6. Jag har opererat brösten.
7. Jag tycker inte om mina knän.




Jag utmanar:


♥ Buddylindas blogg 
♥ Hanne blogg 
♥ Lindas blogg 
♥ Marias blogg 
 Alla som vill får sjölvkkart också göra den :)


 


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0