Mensmonster


Här har jag suttit hela långa dagen med bokföringen så mitt huvud nästan ömmar av allt tänk haha. Jag har gått igenom alla 14 månader och hittat lite små fel och något stort fel =S.. Nu måste jag kontakta någon för att få hjälp med bokslut och deklaration. Usch vad jag hatar sånt här!
Jag kunde inte fatta varför jag kände mig så jävla tjurig tidigare i dag.. men sen kom jag på att jag ju är ett mensmonster av allra högsta grad. Sur, Otrevlig, kort stubin, trött, ont i magen/ huvudet/ ryggen/ kroppen och bara allmänt blä. Jaa ni tjejer.. Vad har vi gjort för att förtjäna detta? Det ända som är "bra" med detta är att man får gluffsa massa sött hahaha DET mina vänner är vi värda!

Nu ska jag göra mig en skål med glass med varma hallon. Ha!


Kommentarer
Postat av: Marina

Åååååh! Vad gott!!! Själv slipper jag pms o sånt...har ju stav;-) fast inte fan är det kul o ha. I remember....

2009-01-13 @ 10:22:41
URL: http://www.mamasmurf.bloggspace.se
Postat av: Linda

Usch mensvärk och pms är aldrig kul! Att sen tvingas hålla på med bokföring, det kan ju inte bli värre! Unna dig massa gott gumsan! Stor kram

2009-01-13 @ 11:40:41
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0