Mysig dag trots vädret

Självklart ska det vara sämre väder när man är ledig.. Suck! Vaknade ganska tidigt i morse av att Ty väckte mig och ville ut och kissa. Vi gick ut och det var soligt men lite molnigt och jag tänkte att det inte kunde bli bättre. Timmarna gick innan Jimmy vaknade och när han gjorde det hade vädret blivit sämre molinigt.Nicke och Marie ringde som planerat,vi skulle ju åka å bada i eriksdalsbadet,vädret var så där men vi åkte in iaf,och vi hade verkligen tur med vädret! När vi kom in till stan var det jätte molning och jag tyckte nästan att det inte var någon ide att sola å bada. Men Nicke ville bada iaf och tur var väl det för solen tittade fram ett ganska bra tag medans vi låg där och vi doppade oss till och med i polen och det var riktigt skönt!






Efter doppet vart vädret sämre igen och det var dax att börja röra på sig. Vi gick in och bytte om och fräscha till oss lite och när vi kom ut så regnade det. Men vi började gå upp och det regnade bara mer och mer så vi sprang till sist in till hotellet som ligger precis ovanför eriksdalsbadet och där tog alla nåt att dricka medans regnet öste ner..



Efter ett tag slutar det att regna och vi knatade vidare mot Bondegatan och mississippi in där alla (*utom jag*) käka mat och efter det tog vi oss hemåt. Har precs tittat film och nu är det snart sängen som gäller igen för att imorgon är det en ny dag då ska jag träffa Emelie och Martina. Det var längesen jag träffade Martina.. kan det vara 1-2 år? Men Emelie var det säkert 7 år sen jag såg så det ska bli super kul att ses! Hopas det blir fint väder så man kan sola och bada :)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Annika

Härliga bilder =)

2009-07-05 @ 00:01:51
URL: http://trixme.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0