Nu är jag hemma

Kom hem igår em, tyckte tyson såg så liten ut haha men det var härligt att se honom igen han har haft det så bra så han inte hunnit sakna matte tror jag :) Hade lite svårt att somna igår kväll. låg och vände och vred mig ganska lägnge. Man är inte van att sova själv nuförtiden.. Tillslut somnade jag och vaknade inte förns 6.30 när Tyson väckte mig och ville ut och kissa. Sen vart det sängen igen! Nu har jag packat upp och slängt kläder i tvätten och lite sånt. Snart ska jag till jobbet.

Vet inte vad det är men jag ar en känsla av ångest som maler nånstans där inne och jag kan inte förstå varför! Vill vara glad och må bra bara!

Foton från Blekinge finns inne på FB för er som är intresserade :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jobbgt, hoppas den känslan går över snart och att du mår bra snart igen!! kramar

2009-07-26 @ 19:47:43
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0