Sista dagen imorgon

Sen har jag en hel veckas semester. Då blir det att åka ner till Blekinge med Jimmy, Maria, Robert, Thomas och Atlas. Ty stannar hemma med moster Hanne ;O) Känns jätte konstigt att lämna honom.. Men det känns ändå bra för jag vet att hon har god hand om honom. Jag hoppas verkligen att vädret inte blir som det visas idag ibörjan på nästa vecka.. regn regn och mer regn :( Jag vill ha soool och värme så vi kan ligga och sola och bada hela dagarna och sen gå käka gott och vara ute till sent utan att behöva stessa hem till Ty :O) så ska jag träffa en gammal vän därnere också Susanne som jag gick i högstadiet med bor där nere numera, det ska bli skojj!

Imorgon har jag endel planer.. Jag ska gå till körskolan och fråga om lite hjälp om övninggskörningstillstånd och fixa syn testet så jag får i väg papperna.. Sen måste vi STÄDA!! Det ser ut som hej kom och hjälp mig här hemma och så kan man inte lämna ett hem när det ska bo folk här :O)

Nä, nu börjar det bli dax att gå knoppa

sov så sött

Kommentarer
Postat av: marty

jag jobbar också sista dagen idag.. UNDERBART!!

hoppas du har det skoj på din lilla trip :)



kram från mig och lillen :)

2009-07-17 @ 14:48:55
URL: http://medmarty.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0