Skit väder!

Nu sitter jag och väntar på Hanne som ska följa med mig och Ty till tandläkaren.. Jag tror han märker att jag är orolig för han är efter mig som en svans.. OM han mår bra efter tandläkar beöket ska vi alla tre åka hem till mamma.. Men fy sånt skit väder det är! :( Jag har till och med tagit fram Tys väska nu, har inte haft den framme sen i våras nångång. Aja, det är bäst att jag fixar det sista nu innan vi ska gå.. Usch jag har så ont i magen och har soit oroligt i natt så jag ser ut som jag vet inte vad..:(

Berättar hur det gått för oss när jag kommer hem/ till mamma

Kommentarer
Postat av: marty

ska ni dra ut tänder på lillen? ooh.. det måste jag också göra på kenzo.. :O har verkligen ångest inför det.. han är ju så liten haha.

hoppas det går bra för tyson, han har ju visat att han är en superstark kille så han kommer klara detta galant ;)

2009-07-09 @ 10:49:26
URL: http://medmarty.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0