Uttråkad!

KÄRLEK:
Är du kär just nu?
jaarå!
Har du någon pojkvän just nu? yes
Har du dumpat någon? Japp
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? För skojs skull..? Ne
Vem kysste du senast? Jimmy så klart <3
Vem kramade du senast? Jimmy
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? Ehhh FET NEJ!!!



SKOLA:
Är du duktig i skolan? 
jag var kass!
Har du bra betyg? Nej tyvärr så la jag inte ner så mycket tid på skolan :S

Har du fått göra om ett prov någon gång? yepp
Har du fått ett bra resultat på ett prov? Jorå, i barn och fritids ämnena och bild och data

Sköter du dig i skolan? Njaa, kan väl diskuteras hehe
Har du tuggat tuggummi under skoltid?  haha om?!
Haft mobilen på lektionstid? ja
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? nope



FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? 3

Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? nej
Trivs hemma? JA! Fast jag vill ha HUUUUS!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? När man var liten rymde jag ut i trappen hehe
Har skrikit och slagit din mamma? Skrikit har jag gjort men ALDRIG slagit!
Har fått en rejäl utskällning på sistone? Hmm, ne det har jag då inte :)
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? hmm, jo.. det har väl hänt att det slinker ut fula ord :S

Du älskar din familj oavsett vad som händer? AAABSOLUT!



VÄNNER:
Du har vänner?
Jodå jag har några riktigt bra vänner :)
Du brukar vara med? mina vänner?!
Vem/vilka var du med sist? (Vilka skumma frågor om vänner haha) Mina ovänner?!
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? Såklart
Är det okej att ha killkompisar? Ja, det tycker JAG men tyvärr har jag inga kvar :( 
Har du pussat någon av dina kompisar? jepps, flera

Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? döda??? Ehh NEJ
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? jaa :(



FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag?
Jepp. Om jag inte bara ligger hemma i soffan
Putar med läpparna på foton ? Haha ja fast det är ingen fjortis grejj det är en Jimmy min ;P
Använder foundation på läpparna? ne
Super dej packad varje helg? haha ooh noo
Du har kysst en tjej? jo
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? plattar måste jag, men ingen fjortisfrilla 
Ditt hår e knallblont? neej! så mörkt det bara går att få utan att det är svart haha



ALKOHOL:
Har druckit alkohol?
Ja
När drack du alkohol senast? i går
Vem bjöd dig på alkohol? Svärmor
Vad var det för sorts alkohol? cider
Brukar du dricka alkohol? det händer..

Har du druckit öl? ja
Tycker du om öl? Jorå, om den är KALL och mycket kolsyra i :)
Har du varit full? haha japp



KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott?
godis..   :S

Är det okej att vara kriminell? ne
Vill du bli kriminell? NEJ
Varför gör du sånt här? ??
Har du suttit i fängelset? nope
Vill du hamna i fängelset? ehh, finns det någon som VILL de?



DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden?
ja
När grät du senast? minns faktist inte, men det var väl inte så längesen
Du har slagit ner någon?
Du har skadat någon med flit? inte fysiskt



ÖVRIGT:
Motto?
Ta en dag i taget

Film? massa.
Musikgenre? rnb
Lyssnade senast på? svenne banan hahha
Var det här kul? nja, tidsfördriv typ


Kommentarer
Postat av: Ann

då tycker jag att vi provar det nästa gång :)

2009-07-16 @ 17:43:24
URL: http://phuong.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0