Åh vilken härlig dag!!

Dagen började ganska tidigt för att vara en söndag ;) Redan kl 8.30 i morse var det super varmt så denna dagen var som gjort för sol och bad! Jag och jimmy åkte till Huvusta badet med Nicke och Marie, hade aldrig varit där men det var väl helt ok. Sen vart det en omväg till jobbet då T banans blå linje inte gick längre än till Rådhuset. Där fick jag ta 3an och hoppa av i slussen för att sen ta mig till jobbet hehe. Väl där så vart det storstädning och det är såå skönt att få det gjort! Det behövdes verkligen kan jag säga! Nu är det tip top (föruton berget av sopor som står i trappen, som vi ska till soprummet med imorgon) ska bli kul att gå till jobbet imorrn :) Jag snabb fixade Lucillas naglar och hon fixade mina med vanlig vit fransk manikyr. SKÖNT!!





Sen var Ty och Husse ute och kastade pinne :)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0