Ännu en fin dag

Det har ju varit ganska fint idag med :) Soligt men inte jätte varmt tyvärr. Men men man ska inte klaga när solen är framme hihi. 

I natt så drömde jag mardröm på mardröm..

Den första var jag ute på landet med vänner och polisen hittade likdelar i en av ladorna nära huset vi bodde i. Alla var rädda och "dom" var ute efter oss. Usch va skrännamde det är att känna sig förföljd och jagad! Kanske inte låter så läskigt men det var det!

Sen drömde jag massa mer i mellan som jag inte minns, men den sista minns jag som att jag nyss vaknat. Det var först en lång korridor, Tyson var på sitt bästa humör, spang omkring och busade. Så var där ett typ pol rum. När man öppnade dörren så var det som att kliva ner i en stor pol fast det var lite stenigt precis i kantken som en strand typ, fast ganska lång ner. Å Tyson hoppade i och kunde inte simma. Så jag hoppade efter och tog upp honom. Så bar jag bort honom en bit från rummet och släppte ner honom igen, jag minns att det var ganska varmt så jag tänkte att det nog var bra att han svalkade av sig lite. Men då satte Tyson fart till polrummet igem och tyckte det var skit kul att jag jagade honom och så hoppade han i igen. Denna gången var Kim där (Lillebror) Jag hoppade efter men poen var denna gången såå stor att jag inte kunde nå honom. Då fick Kim tag i honom fast då var han så liten så att han fick plats på ett finger och där på fingret fastnar tyson som en liten spindel typ. Kim får panik och börjar skaka precis som att det skulle ha suttit en spindel på fingret. Jag börjar skrika att så kan han ju inte göra och sen fick jag honom i min hand. Då var han lika stor som en källarspindel och det var bara skelettet från honom kvar (som också såg ut som en spindel) Man såg också att det var blod där benen hade gått sönder. Jag bär med skelettet och sätter mig i vår gamla soffa som fanns i Vårberg när jag var liten och vi befinner oss också i just den lägenheten i Vårberg. Jag ropar på mamma som är ute på balongen och när hon kommer och ser vad som hänt börjar jag storgråta. Och då vaknar jag grinandes...

Usch den känslan satt kvar typ halva dagen. Kände mig så ledsen.

Vad har jag lyckats göra i dag då? Jag var och köpte grillad kyckling till Tyson och skar upp så nu har han mat för hela helgen :) Sen har jag, inte hunnit med så mycket mer.. Jobbat så klart men inget nyttigt har jag fåt gjort idag.
Det går ganska bra med Canbridge, det är jobbigt på kvällarna när man kmmer hem och vill ha något gått att äta och sen allt detta vattan man ska dricka. 4 liter vatten ska man ha i sig varje dag. Jag har fått i mig 3 och lite lill.. Idag har jag nog bara druckit 1,5 :S Meen, jag ska kämpa! Inget ätande ska det bli i helgen också. Jag får inte! Nåt undantag ska jag göra innan dessa 5 veckor är slut och det är bla *piiiip* hemligt hehe.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0