Jäkla skit också!

Jag som var så trött och skulle sova så tidigt idag.. Nu sitter jag här iaf... Jag gick duktigt och la mig redan kl 22. Var jätte trött och höll på somna men så vaknar jag av att tyson ligger och smaskar på något bredvid mig, han ska inte smaska på något i sängen och VAD smaskar han på? Jo, en tand... För ca en vecka sen hittade Jimmy en tand i soffan också. Jag blir lite orolig då tänderna är så mörka närmast roten.. Håller tänderna på ruttna bort? Jag vet ju att hundar tappar sina "mjölk tänder" men jag trodde att han redan skulle gjort de? Så nu kan jag inte sova för de.. Till råga på allt så ligger Jimmy och snarkar som en björn inne i sovrummet å vem kan sova till de? Jäkla skit!

Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Du, det låter lite som det P har. Gå till en vet så snart som möjligt och kolla upp. Kram!!

2009-06-12 @ 07:44:42
URL: http://metrobloggen.se/emmalee

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0