Att göra inom kort.

Påminnelse till mig

  • Gyn- boka tid
  • Fixa vår erbjudande på naglar
  • Banken
  • Bokföring
  • Ringa Elisabeth
  • Ringa Maria
  • Mary kay?
  • Bibblan- kopiera CV
  • Dela ut CV
  • Ringa reklam..
  • Rensa papper
  • Arbetsintyg + betyg från 3 arbetsplater
  • Fixa en gatupratar skylt
  • Köpa bläckpatroner
  • Tandläkaren
  • Bilder till ramen.
  • Skriva ut lappar till jobbet
  • Hänga torr tvätt.
  • Tvätta
  • Hänga tvätt
  • Hänga/ vika torr tvätt
  • Diska
  • Dammsuga
  • Torka damm
  • Städa toaletten
  • Torka golven
  • Tvätta
  • Hänga tvätt

Man ska hinna med så jäkla mycket.. Sig själv, hunden, familjen, vännerna, företaget, bokföring, salongen, lägenheten...  och mycket mycket mer. Huuur i helvete ska man hinna??? Inte konstigt att man får panik attacker lite då och då..? Eftersom mitt minne e så jäkla kort och för att jag har mycket att ta tag i så måste jag skriva en liten tista för att kunna komma igång. Jag vet, men så är det.. Så, nu ska ja börja. Så stryker jag vart efter..



Påminnelser till andra
  • Lucillas bilder!!!
  • Kvitto utsug feb och mars (1180/ 865,50)
  • Kvitto inventarier feb (4263)
  • Inloggningsuppgifter E-niro
  • Skåpen?
  • Lampan?

Kommentarer
Postat av: Linda

Listor är ju bra på det sättet att dels så påminner du dig själv om vad som ska göra, sen när de är gjorda och du kan stryka sakerna vart efter så känner du dig duktig!

Vad är det du ska göra med Mary Kay? =)

Kram gumman!

2009-03-11 @ 10:17:51
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Velfia

ska du oxå börja med Mary K? :)

2009-03-11 @ 13:23:54
URL: http://velfia.blogg.se/
Postat av: Frida

Förstår att du blir stressad med den där listan! :)

2009-03-11 @ 19:40:51
URL: http://fridasvardagsbestyr.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0