Det som höll på bli vår?

Jag tyckte det var sååå skönt att snön smält bort och det började bli torrt på marken igen så vaknar man i morse och sticker ut huvet och vad ser man? SNÖÖÖ, massor av snö. Daaah! Nu är det en ända sörja på marken igen. BLÄÄ!

Imorgon har jag planerat att gå simma och sola. Bäst att sola på nu när man har fått lite färg! Har ju hittat ett bra solarie som bara kostar 30kr för 20 min.. hihi Viste ni att man får i sig en halv liter urin om man badar i en timme i simhallen. UUUÄCK!  säger jag bara!!!! Undrar vad och hur mycket snusk man får i sig varje dag egentligen??

Nu ska jag ta ett skönt bad igen.. =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag vet, det är så förbannat deprimerande...!!

2009-03-11 @ 09:45:39
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0