Gårdagen

Jag steg upp vid 9 och gjorde mig i ordning. Jag hoppade på tåget och åkte till Ikea. Där gick vi runt några timmar och hittade det vi skulle och sen åkte jag till salongen och lastade av och ställde i ordning allt och sen åkte jag hem till Lucilla så hade vi personalmöte, gick igenom ett vårerbjudande som vi ska ut med inom kort och Vi gjorde upp om pengar och hur vi skulle skriva papper imellan oss om mögler, utsug osv. Känns skönt att inte längre stå till skuld till Lucilla. Nu är halva salongen hennes och halva min! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

härligt att ni fått lite fixat med lokalen nu då. såg inte så stor skillnad förutom lampan då da. men jag antar att jag missade småsaker på bilderna. =)



och så har jag utmanat dig i bloggen då du hela tiden utmanar mig.



Kram på dig vännen!!

2009-03-02 @ 00:24:53
URL: http://buddylinda.bloggspace.se
Postat av: Maria

Så bra! =D

2009-03-02 @ 10:57:37
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0