Söker extra helg jobb!

Nu är det dax att ta tag i jobb sökandet! Jag väntar på att Jimmy ska vakna (han ska jobba natt) så att jag kan skriva ut min CV. Vet du någon i stockholm som behöver extra hjälp på hegerna? Spelar ingen roll vad. Jag kan städa eller sitta i kassan på konsum eller packa upp varor eller vad som. Kom gärna med tips! :)


Uppdatering. 12.30
Gaah! Var för ett tag sen och köpte nya bläckpatroner till skrivaren och fick tag i en förpackning som var billigare än att köpa en och en. Så frågade jag personalen om den innehåller allt och det skulle den minsann göra. Men nu när jag skulle byta den som ver HELT slut så finns den inte med i förpackningen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kolla på ams.se där söker dom ibland extra folk t.ex....

2009-03-09 @ 12:04:35
Postat av: Maria

Ja det är roligt, roligt att se hur man ligger till i företaget osv =)

2009-03-09 @ 12:47:42
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Elin - Design&Makeup

Det hade vi också :D

2009-03-09 @ 18:56:28
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0