Solen skiner!


Ska våren äntligen komma nu??? Knappast va!? Jag vågar inte tro på det än iaf..
Men man blir på gott humör när solen skiner in genom fönstret när man vaknar hiihi

Nagelsnack
Jag sitter och väntar på att få gå å jobba jag, soom vanligt haha. Nu har jag inte haft å göra på en vecka å det suuuger! Pratade med Maria en gammal kollega igår om LCN- nagelmaterial. Jag ska banne mig ta mig ut till Nacka och kika vad dom har för skojj. För det verkar himlans bra tycker jag. Dom har tex fibergel som jag bara måååste ha då jag har en kund som vill laga med glasfiber ganska ofta och tänk va smidigt att bara lägga på en gel som har glasfiber istället för klippa och klistra hehe. Sen har dom massa annat skojj med :) Ska sätta mig och gämföra lite priser någon dag typ imorgon å se om det skuljer mycke från American nails för jag tycker dom är dyra!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi har haft det soligt och fint i tre mornar nu! =D

2009-03-18 @ 09:03:50
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: J

Finalemente!

2009-03-20 @ 15:48:03
URL: http://starfield.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0