Söndag.. Dagarna bara försvinner.

Gårdagen gick så fort! Jag vaknade tidigt, fixade mig för dagen och åkte till jobbet. Jag jobbade några timmar för att sen åka hem igen. På väg hem ringde jag jimmy som precis hade vaknat (kl 14.30 typ) :-O Och sen ringde jag Hanne för att se om hon kanske skulle hoppa på samma tåg som jag men det kunde hon inte. Så jag åkte hem och väntade. Bokade bastun och lite så. Sen kom Hanne vid 16 tiden. Vi Satt och snackade medan bastun vart varm och sen ner för att basta. Tiden försvann. Vi kom ner vid 17 tiden och 20.30 var vi uppe igen. Vi var taggade och började sminka oss. Missade typ melodifestivalen.. hade den i bakrunden lite bara. Sen satte vi på lite musik och satt och snackade och busade med Tyson och så kom vi på att fasen vi har inte käkat. Så vi gick ner till grillen och köpte varsin hamburgare. Sen var det som att musten gick ut mig. Jag vart trött och verkligheter föll över mig att jag inte hade pengar och ja.. Kändes som att att jag svek Hanne lite och mig själv med för jag tror både hon och jag förväntade oss mer av kvällen. Hon åkte hem vid 1 tiden i natt och jag dunstade i säng på en gång. 

Vaknade med ett ryck. kl var 11 och jag upp som en raker och började städa efter gårdagens drickande och bastande. Magen började jobba och nu sitter jag med vääärldens mens värk och tror jag ska typ dö :S  Bilder från gårdaen kommer senare.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0