Torsdag..

Det var ju nyss måndag och tisdag. Va fort det gick plöttsligt.. Tyson mådde bättre efter finen igår och åt lite mitt på dagen och var piggis på jobbet och lekte och skällde hehe. Kunderna tycker han är så söt och många säger att det är så kul när han är så pigg och glad för det är det verkligen. Men när han står och skäller och skäller och skäller på sitt ben eller nåt liknande så håller man på bli galen. haha. Det är som att han vet att när jag sitten med kund kan jag inget göra.. Hasse kom förbi och satte upp NAGEL flaggan ute på fasaden igår så nu syns vi ytterligare liite bättre :D Jag ska höra Med Hannes (vår "hyresvärld") om vi inte kan få sätta upp bokstäver uppe på rutan så vi syns även från andra sidan gatan :)

Nu blir det simm simm! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0