Grått grått grått

Har vaknat flera gånger hela mogonen sen kl 6 men inte velat gå upp. Vet inte men jag har bara ingen lust att göra nånting just nu.. Vädret är bara grått grått grått och min hals ör fortfarande inte bra.. Det händer inte mycket varken på vågen eller på måttbandet även fast jag äter mycket bättre än innan.. Å jag tycker att efter 3 veckor borde det väl visa en förändring? Men det är väl träningen som saknas. Det räcker inte med promenader med Tyson. Men om den här nedrans halsen ville böi bättre så att jag kan börja träna någongång! Jag blir så trött!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag lovar dig att du kommer se skillnad snart. Jag har hållt på ganska länge nu även om jag började blogga om det först för nån månad sen. En långsam viktnedgång är alltid bättre än en snabb. Men om du vill ha resultat snabbt för att bli mer peppad så kör på pulver i 2 veckor. Dock tycker jag att det är så tråkigt så för mig funkar det inget vidare.



Men ha tålamod! Så får vi hoppas att halsen snart mår bättre så att du kan komma igång. När skulle du till läkaren?

2009-05-11 @ 18:16:16
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej gumman! Hoppas att det känns lite ljusare nu. Du är ju så otroligt duktig med din kost och du ska se att då du börjar röra lite mer på dig så kommer kilona att rasa av dig!

Du är bäst, glöm inte det! Ge inte upp nu. Stor kram

2009-05-11 @ 20:25:19
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0