Idioter!

Igår efter lördagsmyset i stan så la jag mig och vilade med Tyson en stund, sen var det dax att ta tåget hem till Hanne :D
Väl där käkade vi lite och tittade på film.. Skulle ta näst sista tåget och mörkrädd  som jag är ringer jag Jimmy på vägen till tåget för att inte behöva vara så rädd. Så kom jag ner till stationen och la på. Det kommer efter några minuter fram kanske 6-7 tjejer i 15-20 års åldern och frågar om cigaretter och tändare men när jag inte har något av dessa så puttar ena tjejen på mig och börjar snacka om min nya jacka. Då kommer det en kille fram och sätter stopp för allt och tjejerna går.. Va är det för idioter? Låt folk ha sina grejjer ifred. Vist att dom kan tigga cigg det han man själv gjort en gång i tiden men inte fan puttar man på folk och vill åt deras kläder??

Kommentarer
Postat av: Mia

Usch, vad läskigt :( Tur att ingenting hände. Jäkla galningar det finns!



Hoppas att du iaf får en mysig söndag :)

2009-05-10 @ 10:52:33
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Maria

Läskigt! =S

2009-05-10 @ 12:15:14
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Helt respektlöst och så ofärskämt. Dom har nog inte fått en bra uppfostran så man borde kanske tycka synd om dom.... eller nej, sunt förnuft borde ju alla ha.



Hehe nej jag är inte duktig. Men ska ta tag i mig iveckan igen, har pendlat upp och ner denan veckan. Men tack för peppningen.. den hjälper =)



Hur går det för dig nu när du räknar kalorier?

2009-05-10 @ 17:58:59
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0