Då var även fredagen slut..

Det har varit en ganska så bra dag idag måste jag säga. Var ju och hälsade på mitt gamla dagis jobb i Nynäs i förmiddags. Det var roligt att se alla igen, Men mycket har hänt där. Inga av barnen jag hade var kvar :O( Men men, det är bara att inse att man åldras å tiden går fort hehe Avdelningarna är inte som förr, personalen hade roterat och jag saknade en massa gamla ansikten. Promenerade från dagis och mötte några belanta ansikten. (Hugo, Frida och en pappa) Men Jag kände ju inte igen dom förns det var försent att säga något såklart. Stora hade dom blivit mina gullungar! <3 Sussie, saknade dig idag! Varför skulle Rasse fylla år just idag ;O) Har faktist tränat på crosstrainern idag som jag lovade mig själv igår. Det tog emot ganska så mycket efter maten men jag hade inget att göra å kände att jag skulle somna om jag satte mig framför tvn hehe. Så det vart 40 min på crossen idag =)

Oj oj, måste sticka å titta Idol! Jag tror Eddie åker ikväll!

Vad tror du?

23.17
Jag hade rätt! Förstod nästan det.

Nu är det dax för sängen
Två utslagna killar


;O) Godnatt

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0