Gå in i väggen

Är en ganska bra förklaring till hur jag känner just nu. Jag vet snart inte var jag ska ta vägen. Jag behöver fixa några saker i mitt liv så att bitarna kan ramla på plats. För fortsätter jag så här vet ja att jag hamnar i den där väggen igen. Det vill jag inte! Hur kan hon gå in i väggen så lite som hon jobbar undrar ni kanske men usch det finns så mycket runt om som ska klaffa just för att jag ska kunna jobba mer. Det är främst 3 saker som måste fixas inom kort, det är dagmatte till Tyson. Hitta någon som kan fixa min bokföring och skaffa ett sånt godkänt kassa system. Just nu ger skatteverket mig sån ångest och mina ångest attacker kommer tätare och tätare nu igen. Dom hade nästan försvunnit helt tyckte jag men nu börjas det igen..

 

Jag brukar alltid säga att det löser sig alltid på något sätt och det gör det ju verkligen men måste man varje gång gå igenom all denna ångest och nästan bl sjuk innan allt ska lösa sig?

 

Allt löser sig!?


Kommentarer
Postat av: Linda

Du det där lät ingen bra det...hoppas det löser sig snart så du slipper må som du gör.!

kram

2009-11-17 @ 00:15:55
URL: http://buddylinda.bloggspace.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0