ont men lite bättre idag

Jag och Louise var ut till outlet idag och gick omkring. Det var inte så skönt med tanke på träningsvärken som fortfarande är AJAJ! hehe, Men måste erkänna att det känns lite bättre efter att vi vart ut :O) Fyndade inget på outlet, orkade egentlgen inte med att ta av allt å prova nåt, man kan ju faktist fynda där om man tar sig tid och har lite ork. Vi gick istället till till bla. Computer city och köpte patroner till skriaren och en förlängningssladd till jobbet. Gick till hemtex och köpte en liten pressent till den sötaste mamman i världen! <3 Men kan ju inte skriva vad efterssom hon läser bloggen ;O) Sen var vi till platagen och köpte ljus och en vas som jag använder som ljuslykta. Var in en sväng till Rusta och hittade lite små saket också. (Mamma se vad jag hittade på Rusta... Tupla. Det påminner mig om när vi var i finland när vi var små hihi)

 





En liten sneak peek på salongen. Sorry för dåliga bilden med det var så mörkt å dom är tagna med mobilden. Det är ju fortfarande lite småsaker som ska fixas så det är inte klart än.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fint det blev med skåpen istället för spegeln. och kul med lite shopping.

kram

2009-11-22 @ 01:27:58
URL: http://www.buddylinda.bloggspace.se
Postat av: Catwalkqueen

Så fint det är i salongen! =)



Tack, jag ska bara få råd att göra den tatueringen också =S



Jaaa jag vet inte vad det är med henne, hon är helt mysko =/



Äsch, de där grejerna passar in överallt! =P

2009-11-22 @ 11:50:14
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0