Usch fy å blä

Vilket hunör jag har varit på denna helgen. Det har verkligen varit piss. Sur och grinig och irriterad på ALLT. Stackars Jimmy haha, Fast jag måste säga att han inte är särskillt smidig! Han gör det ju inte precis bättre genom att bråka och vara tjurig tillbaka..

Jaja, i fredags var jag hem till min Hanne. Vi tittade idol, drack vatten och dippade morot och gurkstavar MUMS! Nyttigt å bra.. fast jag ska inte säga vad vi åt till middag det var inte lika nyttigt haha ;) Mitt i idol tar jag fram en lite pressent till Hanne som betyder ganska så mycket för mig.. Jag hade varit och köpt ett bryt hjärta. Ni vet ett sånt best friend hjärta man hade när man var liten ;) Jimmy tyckte det var lite 14is men vafan det drar ju ner min ålder på en ganska bra nivå dårå ;) Jag ville visa Hannisen hur mycke hon betyder. Å detta symboliserar min kärlek till henne. Så de så! Love you sis!

Igår var jag till gymmet på fm och fränade 1,5 timme. Det vart 3 dagars träning för mig denna veckan. hade egentligen tänkt attjag skulle ta mig till gymmet idag med men jag körde att ganska hårt axel och rygg pass idår så jag jag har rätt ont i kroppen idag så idag blir det vila! Efter träningen gick jag och solade. Ganska skönt faktist, det var längesen nu! Har ju kört mycket Tancan nu på sista tiden. Borde sola idag igen för att få lie färg men jag vet inte om dom har öppet :s Senare på kvällen vart det film. Vi såg I love you man å den var riktit bra faktist! Se den! Rolig för både killar och tjejer!

Idag har jag sovit jätte länge å känner mig alldeles yr.. Ska bara ta det lugnt idag! Kanske sätter på en film sen. Jimmy ska ju se GULD till AIK kl 15. Vet inte om jag ska titta på de. Hade vari roligare å sett irl iså fall.. men men.. Hoppas AIK vinner!

Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Jobbigt att vara på dåligt humör på helgen, hoppas att det känns lite bättre nu och att nästa vecka blir bättre! Kram :)

2009-11-01 @ 20:29:07
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0