Härliga morgon...

NOOOOT!

Efter en helvetes natt med väldigt lite sömn ringer det på dörren kl 8.30. Ventelations gubbarna var här när dom egentligen skulle vara här kl 11 å jag se ju ut ungefär som jag känner mig, som ett jävla snor freak.. Nyvaken, håret står åt alla håll. Slängde på mig kläder i all hast för att dom kanske skulle tro att ingen var hemma och bara gå in, Tyson står och skäller och jag mår så jävla piss! Det tog 10 min så för dom att bli klara å så säger han, ja egentligen skulle vi bara testa nycklarna men nu när du var hemma tog vi din lägenhet på en gång.. Varför kunde han inte kläckt ur sig de från början så hade dom sluppit se ett snorigt lik vandra omkring och försöka få tyst på en skällande Ty... suck! 

tyson försöker få liv i matte

Han ger upp efter en liten stund och inser att det inte är någon ide


Ja, som sagt jag mår som jag ser ut.. därav svartvita bilder å ser ni, jag försöker mig på ett leende men det går trögt att fram måste jag säga!


Nu- en echinagard shot och sen sängen


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0