Hejsan hallojjsan

Var upp till Dalarna tor- sön och träffade min storesyster med familj och mina små syskon :O) Jätte roligt att träffa alla! Det var så längesen.. Har varit super dålig på att ta kort måste jag säga :O( Blev påminnd när jag var hemma hos Karin och Malin men hos store syrran har jag inte tagit ett ända å där bodde jag ändå hela helgen. Aja, vad har jag gjort då? Kom upp till Borlänge på Tor fm.. Då gick vi en snabbis i Borlänge C och köpte lite små saker och sen hem till huset och fikade och pratade tills det var dax att hämta Mattias från skolan. Sen vart det middag och full rulle hela em. Fredagen när Mattias och Madde var i skolan åkte jag och Syrran först och köpte hårfärg och sen till Kupolen och jag hittade 2 par stövlar jag bara inte kunde låta bli att köpa :O) Vi fikade lite och åkte hem igen. Käkade middag och sen va det dax att färga syrrans hår som var typ hälften rött och hälften mörk brunt hehe. Färgen täckte inte rilktigt all röd färg men det vart mycket snyggare! :O) Lördagen vart det dax att åka till Falun till Karin och Malin, jag var nervös.. Det var ju så längesen och tjejerna har ju blivit så stora.. Syrran hängde med upp och drack lite kaffe sen åka hon iväg och vi andra gick ner på stan.. Catta och Malin fick vara hudvakt medan jag, Karin och Louise sprang runt i affärer. Louise hittade lite grejjer hon skulle ha och även Karin hittade på Gina så jag köpte den som en pressent :O) Sista vändan på Gina hängde Malin också med in och även hon fick en pressent :O) sen gick vi alla hem igen och tittade på bilder från deras kolmorden semester och så käkade vi middag och spela uno och sen vart det glass. Sen vart det dax att åka hem till syrran igen..  Hemma där noppade jag syrras ögonbryn och färgade dom.. Fransarna fick också bli färgade  men det var inte super kul för det svider ju så föbannat.. men fint vart det! söndag var det ju bara hemresan då.. Ville inte åka hem till vardage igen men när man väl e hemma så käner man att borta bra men hemma är ändå bäst ;O) Det vart mys pys framför 2 filmer å sen sängen.

Tack för i i helgen! <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som du haft fullt upp dessa dagar men det låter även som du haft mycket kul. härligt för dig.

kram

2009-09-14 @ 19:30:33
URL: http://www.buddylinda.bloggspace.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0