Lite granna hur jag känner just nu..

Neej jag lovar, jag ska försöka att inte bli så djup. Jag vill bara berätta hur jag mår just nu lite granna...

Det känns så himla bra på jobbet! Jag trivs jätte bra med det jag gör och jag känner att jag har en kundkrets nu. Jag blev så glad idag när en av mina kunder som varit en gång tidigare hos mig var så nöjd och glad över sina fina naglar. Dom hade suttit så himla bra och "jag var så duktig" och det kändes bara super roligt att få höra det!

Hemma känns det jätte bra med! Jimmy ♥ och jag, vi har det bra tillsammas, självklart har vi som alla andra våra upps and downs så att säga men skulle man inte ha det vore det nästan konstigt hehe. Tyson mår jätte bra, pigg och glad som alltid, han äter bra och är heeelt rumsren sen ett bra tag tillbaka nu.. Hans päls är jätte fin och allt känns kanon bra med honom just nu! ♥

Jag har kommit igång med träningen som jag lovade mig själv för ett tag sen.. Jag försöker gå varannan dag och träna.. Skulle många dagar vilja gå varje dag hehe men varannan räcker just nu känner jag. Sen är det ju så att det inte alltid funkar just varannan dag men som jag sa så minst 2 dagar i veckan och det har jag hållt hittils! =) Jag har verkligen kommit igång och jag tycker att det är super kul och super skönt!

Jag är på G att börja ta körkortet.. Har aldrig kännt mig så taggad.. Jag har rent av aldrig velat ta tag i det riktigt, även om det skulle vara "skönt att ha".. Men nu känner jag verkligen att jag vill klara det! Jag ska klara det! Jag har varit och gjort syntest och skickat in papper om övningskörningstillstånd. Jag har köpt boken och till och med börjat att läsa den hehe. Imorgon ska jag gå till körskolan och se om jag kan boka in mig på en handledar kurs och sen.. sen vill jag komma igång och börja köra.

Jag har väl världens bästa vänner ändå! Maria♥ Kusin vitamin.. Vet inte om du ska in här eller under la familja hehe egentligen båda! Vet att du alltid finns där vad det än gäller och du har ett stort hjärta av guld. Love you! Linda♥ Vi har känt varandra sen vi var 4 år och du är en bästa vän som ALLTID ställer upp no matter what. Hanne♥ sis ;O) Min nyfunna bästa vän som verkligen är en... a, jag hittar inte ens orden så här sent haha men Jag älskar dig! Så snabbt har jag inte fäst mig vid någon någonsin.. Du betyder väldigt mycket för mig! Ni är mina tre absolut bästa vänner sen finns det några fina vänner därute som jag hoppas att jag föralltid och alltid kommer att ha kvar! ♥♥♥ Ni vet vilka ni är!

La familja. Mamma♥ Jag säger bara det mamma, Du är väärldens bästa,finaste, underbaraste som finns! Jag ser upp till dig på alla sätt och vis! Jag vill bli som du! Lika klok. Du är bäst! Jag älskar dig mest av allt i hela världen!♥ Kim♥ Mitt ända hela syskon, jag hoppas att vi kan börja umgås mer nu när ni flyttar närmare. Saknar dig! Älskar dig lillebror! Hasse♥ Vi kommer inte alltid så bra överens, men det kanske är som dom säger att vi är ganska lika på många sätt hehe? Men jag är jätte glad att mamma är lycklig med dig och att du finns och ställer upp som en pappa för mig. Nicka♥, Björn♥, Karin♥ och Malin♥.. Saknar er alla syskon väldigt mycket! Önskar vi kunde träffas mycket oftare! ♥

Oj, oj, tårarna rinner och det var dax för längesen att sova! Måste ut i spöregnet med Ty en sista gång. Kl vart precis 00.10 Godnatt



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lilla gumman....lite "djup" blev du allt.... Så fint skrivet att också jag fick en liten tår i ögonvrån. Så skönt att allt är så bra och att du verkligen också tänker på att det är så. Ni får ha en jättefin dag och krama Ty! Puss & kram/Mamma

2009-09-04 @ 08:20:18
Postat av: Sarah

Härligt att höra att allt e så bra :) kram kram

2009-09-04 @ 11:18:53
Postat av: marty

va fint :) alltid skönt att skriva av sig. synd bara att man e så dålig att berätta sånt för sina nära och kära IRL.. eller iaf jag. :O

2009-09-05 @ 23:14:46
URL: http://medmarty.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad härligt gumman!! Glad jag blir av att läsa din text! :)

2009-09-07 @ 20:44:03
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0