Äventyr

Min profilbild

Äntligen! Fick jag träffa dig Linda!

Jag och Linda har försökt att få ihop en träff länge och så för ca 2 veckor sedan så viste jag att hennes födelsdag var väldigt nära. Så tänkte att vafan, jag ska åka dit! Sagt och gjort så kontaktade jag hennes sambo Danne via Fejjan och frågade om han tyckte det var en bra ide. Och det gjorde han ju som tur var :) så skulle vi höras närmare. I torsdags insåg jag att jag hade min Lördag ledig från både nagel jobba och Mary Kay så då skrev jag till Danne igen för att höra vad dom skulle ha för sig. Så var ju min tanke att jag skulle åka i god tid på morgonen och ta ett senare tåg hem på kvällen men efter att ha spenderat kvällen på salongen drickandes massa vin med några tjejer så mådde jag inte så bra på lördags morgonen och höll på att skita i att åka tills Jimmy fick upp mig. Men insåg att det inte gick något tåg :( Tillslut ringde jag Linda S som låg i soffan och glodde på tv ;O) och frågade om hon hade lust att åka en sväng till Linköping så det gorde vi =)

 

Väl framme möttes jag av en super glad och tårögd Linda. Så söt! hon vart som lite chockad hehe.

Vi käkade lite och spelade lite bowling och sen var det dax att åka hem.

 

Tack för en Super bra lördags kväll Linda, Danne och Linda!♥

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Fina underbara goa människa! Så himla glad att vi ÄNTLIGEN fick ses!! Det där gjorde du & Danne riktigt bra! :) I sommar ses vi igen, lovar! Stor kram och ha en underbar dag!

2010-04-11 @ 13:05:31
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack själv. Äventyr är sånt jag gillar ;)

2010-04-11 @ 19:17:51
URL: http://www.buddy_linda.bloggspace.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0