BLÄÄÄÄ!

Vaknade med migrän idag... Inge vidare!

 

Har vilat hela dagen förutom att jag var ner till centrum och hämtade min telefon som varit inne på reparation i 3 veckor. Det visade sig att det var så mycket fel på den att jag fick en sprillans ny :) Inte mig emot hihi

 

Sitter här å försöker få i mig mat.. Huvudet känns kanske liite bättre men absolut inte bra. men jag vill inte svika Lina då hon och jag ska köra superset ben själva idag då Emma- Lee är på julbord. Så jag får nog pilla i mig lite tabletter till och vänta på att Lina hör av sig å sen sticka å träna iaf. Men jag skippar intevallerna idag. Helt klart!

 

Nu blire att krypa ner i sängen igen


Kommentarer
Postat av: Lina

Det var såå starkt av dig att du kom och tränade med mig! Det är också mycket mer motiverande att träna ihop så jag blev verkligen glad att du kom! :)

2010-12-17 @ 12:38:51
URL: http://honmedkroppen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0