Hoppas på en bättre dag idag!

Fast den börjar ju inte så bra måste jag ju säga.. Vaknar av att magen gör ont, upp å tar tabletter å kan inte somna om.. Ligger och drar mig tills den värsta smärtan lagt sig å nu har jag precis ätit frukost å nu ska jag bara borsta tänderna och sen ska jag till gymmet och köra backintervaller och hoppas på att magen ger med sig lite till!

Seya


Backintervallerna gick rätt bra trotts magsmärtor som heter duga... Kändes som att dom lindrades lite medan jag gick där men efter så kom det dubbelt upp istället. Jippie.. En kul dag idag med då... Pest!

Det är såna här dagar man bara vill dra ner till affären å köpa godis, lägga sig i sin varma säng med en värmekudde på magen och ett glas vatten med "tablettasken" vid sidan om å sen bara vänta på att det ska bli nästa dag... Meen, det går inte. Har ett jobb att sköta och sen har jag ett supersetben pass som väntar ikväll.


Allt som kan gå fel har gått fel idag! Det räckte tydligen inte med min smärta i magen utan jag skulle glömma musiken när jag skulle till gymmet i morse, jag spillde ett helt glas vatten över mig, en utav mina kunder kom inte idag, bussarna var 15 min sena när jag skulle till gymmet ikväll så jag vart 30 min försenad :( Å så kommer jag hem och hade glömt koka grönsaker... Jah! Det vart rivna morötter och kyckling idag. Rätt gott faktiskt är lite trött på kokt nu blomkol å kokta morötter nu ;) Det gick ner trotts illamåendet :)

 

Nu orkar jag inte sitta här mer. En dusch å sen tv i sängen sen nattinatt




Kommentarer
Postat av: Lina

Men vad tråkigt! :(

Ska du göra om operationen eller får du någon ersättning eller så för att det inte blev bra?

2010-12-09 @ 09:55:09
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Hairdesign by Magenta

Är den sen...? =O



Jag tror inte jag har den kvar, men jag ska kolla =/

2010-12-09 @ 13:41:06
URL: http://hairdesignbymagenta.blogg.se/
Postat av: Hairdesign by Magenta

Ja, jag skulle gärna ha en vovve till ^^,

2010-12-09 @ 13:53:15
URL: http://hairdesignbymagenta.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är en sån kämpe gumman! Vilken stjärns du är, glöm inte det! <3

2010-12-09 @ 17:09:20
URL: http://livingmylifeforme.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0