Övningskört lektion 9/10

Idag var det KALLT! Vi körde runt i Jakan som vanligt och denna gången fick jag lära mig att starta i backe med handbromsen istället för fotbromsen. Det kändes mycket svårare än med fotbromsen tycker jag. Men men, det gick tillslut :) Å så var det där med att ta ut svängarna på små vägar. Jag vill gärna köra i vänster trafik när jag ska svänga tydligen hehe. Måste tänka på att trycka ner kopplingen istället för att köra upp å ner med gasen också. Det känns att man inte kör så mycket nu. Man hinner glömma mycket :( Hoppas vi får hem handledar papperna från att manma och Hasse gick kursen snart snart. Idag köpte jag 10 nya körlektioner 35min. Vet inte om jag ska köra några dubbla eller alla på 35 än men jag får fundera lite på de. Har ju ändå 1 lektion kvar.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0