Till Jimmy ;P

Natten går tunga (prt) fjärt , (a hahahaha)

De luktar som seansons frestelse (hahah)

(ho ho) Fira jul med sean banan

(ho ho) Jag är din snälla taliban

(ho ho) Fira jul med sean banan

(ho ho ho ho)

Året har gott var du stygg eller snäll

Ska vi fira svennevis eller flippa ikväll?

Kalle Anka klockan tre, hinner inte måste be

inga tomtar i min gran ingen kött från mamma skan

lyssna ät inte den grisen, då munnen luktar fisen

bjuda släkt & massa skrik, pallar inte får panik

ett gott nytt jul, ett gott nytt jul

svär vid brunögd eller jul

ett gott nytt jul, ett gott nytt jul

bli en shot över en ful

(ho ho) Fira jul med sean banan

(ho ho) Jag är din snälla taliban

(ho ho) Fira jul med sean banan

(ho ho ho ho)

tipp tapp, tipp tapp lyssna på min jule rapp

kom till min sköna hem

krävs ju ingen nummerlapp

snaps och sprit, minnesluckor i din jul

men med min stora feta pipa blir de bara kul

magdansen runt granen, pyntar med bananen

ingen tomte i min hus, jag är man som älskar mus(-t alltså julmus)

ett gott nytt jul, ett gott nytt jul

svär vid brunögd eller jul

ett gott nytt jul, ett gott nytt jul

bli en shot över en ful

(ho ho) Fira jul med sean banan

(ho ho) Jag är din snälla taliban

(ho ho) Fira jul med sean banan

(ho ho ho ho, ho ho ho ho ho ho ho)


Kommentarer
Postat av: Linda

Den är fan klockren!!!! :D

2010-12-08 @ 13:53:35
URL: http://livingmylifeforme.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0