Ännu en helg med bokföring..


Då var denna helg också slut. Har suttit med bokföringen hela lördagen och hela långa dagen idag med. Det har varit så intensivt med detta att det tillslut stod ERROR i både mitt och Hasses huvud. Satt tillslut med tårar i ögonen för att det ändå tillslut inte stämde.. Men vi skickade filen med bokföringen till revisorn tillsammans med 2 frågor som jag hoppas att han hjälper oss med. Det skulle inte förvåna mig om vi tänkt fel fel fel och Björne säger att vi ska göra om allt. Då tar jag fan livet av mig!

Vill passa på att tacka Hasse!

TACK Hasse för all hjälp med bokföringen. Hade inte klarat det utan dig!
Jag vet att mitt humör inte är det bästa men det är inte meningen att det ska gå ut över dig för det är verkligen inte menat! Men jag blir alldeles trött, arg och ledsen för att ingenting någonsin vill funka på en gång.
sorry!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0