Fixelifix

Städar å fixar hemma idag. Så skönt att få det fint hemma! Nu har jag dammsugit, torkat golven, dammat och skurat toaletten. Har lagt i en tvätt med sängkläderna och tog en liten rast nu för att käka så skulle jag skita i resten hade jag tänkt å ta mig till Hanne å fika.. Men efterssom Jimmy jobbar så ringde jag och hörde med honom hur han låg till för att han trodde att han skulle vara klar runt 15 tiden. Men icke. Han hade just börjat.. Suck. Då fick jag stanna hemma et tag till. Tittade på SLs hemsida och det ser inte så lovande ut där så vi får väl se hur det blir med den där fikan. Meningen idag var egentligen att jag skulle träffa Rebecca, men att sitta och åka till Tyresö i detta väder med denna lokal trafik är inte någon plan. Så.. Nu får jag fortsätta att städa istället så får vi se hur det set ut när Jimmy kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0