Brum brum

Idag har jag för första gångan (lovligt;) kört bil med Padma och Linda i Lindas bil. Äntligen blev det av!


Vi körde runt runt på en ganska liten parkering i Älvsjö tilsammans med frera andra övningskörare. Det vart mest runt runt, lite blinkers, växla från 1-2-1-2 vart en och annan 3a och en 4a av misstag oxå haha. Sen parkerade jag, backade och parkerade igen och lite sånt. Måste faktist säga att det går rätt bra för att jag kört så lite. Det sa ju faktist Linda och Padma med hehe Det är rätt kul att köra bil hihi. Nu har vi iaf bokat en dag i veckan fram till semestern så nu ska det iaf bli av!

Tack Linda och Padma för att ni finns och ställer upp för mig! ♥

Uppdatering:
21. 57

Nu har jag lagt in körkortsboken i telefon hihi

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0