Övningskörning nr 3

Igår körde jag 3e gången och nu var det dax att röra sig ifrån parkeringen. Vi skulle öva start i uppförsbacke men det var alldeles förmycket bilar där vi tänkt att köra så vi åkte till ett industrområde där det ändå var lite trafik. Det var en perfekt väg att köra på där. Så det vart att öva växlande (utan att titta på växelspaken) Så svängde ja in på en liten parkering och parkerade, backade ut och körde ett varv till för att göra samma sak igen. hehe. Det gick riktigt bra igår!! tiden bara rusade iväg :)


Jag ska köra dessa bokade tillfällen nu innan semestern sen är det dax att ta någon lektion på körskolan tror jag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är bra du...=) snart kan vi roadtrippa tillsammans!!! ;)

2010-06-30 @ 17:52:11
URL: http://www.buddylinda.bloggspace.se
Postat av: Sandra

Va roligt! Vi ligger typ lika i körningen tror jag. ;) Jag och sambon ska på handledarkurs imorgon, och sen hoppas jag på att det går fort att få alla papper osv, så jag får börja köra lagligt med honom. Har fått köra upp och ner för en väg till och från mitt stall, men jag vill ut på vägarna! =) vet du hur lång tid det tar att få alla handlingar? Jag har skickat efter mitt lämp, fyllt i och skickat tillbaka, skickat resultat av syntestet.. Så nu är det la bara handledarkursbevis kvar? Hoppas jag :D

2010-07-14 @ 10:20:42
URL: http://sandrutts.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0