Nervös!

Imorgon ska jag ha min första Mary Kay klass och jag har precis packat färdigt för de. Det känns pirrigt att jag ska stå inför "massa" folk och prata om något jag inte vet vad jag snackar om egentligen. Jag står på ruta ett på spelpnanen fast jag skulle vilja stå på ruta tio. Jag har för det första scenskräck och så är jag osäker på hur jag ska använda mig av "flippen". Men som sagt så är det min första klass och det vet tjejerna så det ska nog gå bra. Känns lite knasigt att vara "proffesionell" inför dom som känner mig sen innan. Meen va sjutton! Detta ligger hos mig och man ska ju utsätta sig för det man är "rädd för" så det ska jag jobba på. Nu jävlar! Haha

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0