Körlektion 7/10

Skit nervöst var det idag. Vet inte varför.. Det var nästan så att man ville avboka lektionen å skita i allt.. Meen icke! Idag körde vi på lite mindre vägar för att träna bla. höger regeln.. Svårt det där med höger regeln tycker jag! Meen, man lär väl sig! Jag måste få igång läsnimngen i boken igen! Borde ta ett kapitel i veckan bara för att få någonting gjort! Har så svårt att sätta mig med det när jag verkligen HATAR att läsa! Men jag får väl försöka se det som träning samtidigt. Jag måste ju läsa för att bli bättre på det. Men lite stressad börjar jag bli nu! I sommar vill jag ha lappen å den här takten blir det inget skulle jag tro. Kan ju knappt köra :S

Mamma och Hasse.. Snälla, ta tag i att boka den där handledarkursen. Det tar jätte lång tid att få hem alla papper också. Det är nu jag behöver träna som mest.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0