Men för i helvete!!!

Jävla skiiit!

Datorn krachade för nån vecka sen och jag var tvungen att formatera om hela datorn så att b.l.a bokföringsprogramet försvann... kan inte hitta min skiva för bokföringsprogrammet.. Deklarationen skall vara inne imorgon och här sitter jag stressad till 1000 för att jag inte kommer in på hemsidan för att få tag i ett tele nr. När jag sitter här börjar grannen borra. Å han gör det inte bra.. Han borrar inte ett hål som normala människor utan han borrar så det låter som om han inte viste vad han höll på med.. Å det är inte lite han borrar.. GAAH! När man väl fått tag i BLA så ska dom skicka hem skivan imorgon som är dagen då skattedeklarationen ska vara inne. Jippii!? NOT! Då får man sätta sig å ringa skatteverket som tamefaan alltid ska vara så jävla otrevliga? Varför? Jag har inte gjort dom nåt?! FAAAAN! Jävla skit! Stressad, ont i magen å ångesten kryger på...


Uppdatering 18.00

var så stressad att jag hade glömt att det bara var den 9e idag... den ska ju inte in förns den 12e ops..

Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Maila istället ;-) Och ta inte åt dig om dom är otrevliga, tyck synd om dom för att dom är bittra istället och var övertrevlig tillbaka. Kram till dig!

2010-11-09 @ 14:15:29
URL: http://emma-lees.blogspot.com
Postat av: Catwalkqueen

Äsch! Skatteverket är inte farliga! Förklara vad som har hänt och be om uppskov några dagar.



Det blev riktigt riktigt coolt och jag ska fota henne igen så man får se henne i en annan styling =)

2010-11-09 @ 17:52:03
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Hanne

SLUTA göra det i sista sekund varje gång då!!!!

2010-11-11 @ 07:09:50
Postat av: jess

Hanne, det blir ju så.. jag tycker det är så jävulskt tråkit och blä att göra det så därför väntar jag till sista sekunden...

2010-11-11 @ 09:21:29
URL: http://princessjess.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0