Mitt fejs

Ni som läser min blogg kanske minns att jag var på ett besök på acnespecielisten och gjorde en porrengöring för 3 veckor sen. Tänkte visa lite bilder på resultatet. Blunda om du inte är intresserad.


Före och efter bild.
Den första bilden är efter porrengöring 1

Jag har alltså först gått på en porrengöring. Först rengjorde hon ansiktet ordentligt. Sen fick jag ligga i ånga typ 20 min. Sen började helvetet. Fy fan va ont det gjorde när hon klämpe finnar! Där av mitt hemska pizza fejs på första bilden. Sen fick jag ha en ansiktsmask i ca 20 min. Sen tvättar hon bort det och sen är det klart att gå typ.


Efter detta ska man börja med deras produkter som består av en rengöring med skrubb i, en gel, en fukt och en ansiktsmask. Varje kväll ska man tvätta sig med rengöringen och sen sätta på sig gelen.. de två första dagarna ska man ha gelen i ansiktet i 2 timmar. Det 2 kommande 3 timmar osv ända upp till 8 timmar. sen efter ska man smörja sig med fukten. Ansiktsmasken ska jag ha 1 gång i veckan. Kan säga att jag märkte resultat redan efter 2 dagar. Väldigt effektivt måste jag säga. Det jobbiga är gelen och att det svider så in i h..vete i ansiktet en stund efter man har applicerat både fukt och mask.

Meen, man ser ju resultat!
Vill man vara fin får man lida pin!?

Nu ska jag göra en till porrengöring. Det set jag dock inte fram emot. Men det är det sista steget av denna behandling. Så det är väl bara att bita i det sura äpplet antar jag.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0