Operation överraskning

Har inget att göra hemma hos mamma så jag tänkte efterssom det är torsdag idag så ska jag övverasska mamma att städa hennes torsdags städning.. så jag sätter igång å städar efter frukosten.. Så ringer Hanne och berättar att hon ska få prov jobba en månad på ett dagis å jag blir super glad så klart. GRATTIS VÄNNEN! Nu vänder de ;) Iallafall så berättade jag för henne att jag höll på städa åt mamma å då kommer jag på att det minsann är fredag idag å inte alls torsdag. Så jag messar å frågar mamma om hon ska torsdags städa när hon kommer hem.. hon svarar inte å jag tänker att fan, hon fattar säkert så skriver jag typ "just ja, det är ju fredag idag" Å får till svar att hon inte vill städa.. hihihi.. Nu ska jag fortsätta så jag blir klar till hon kommer. Det är ett stort hus det här. haha. Inte van ;P

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0