Övningskörning


Nu var det ett tag sen jag skrev om detta... Jag Läste ut boken i sommras och tog 2 körkektioner på körskolan. På den första fick jag bara köra 3 snik varv på en liten parkering och den andra fick jag krypköra.. Jippie... NOT. Men men, antar att det är bäst att börja lugnt så körskoleläraren ser att man kan grunderna?! sen har jag börjat på teorikursen också. 2 ggr har jag varit än så länge. sen är det 4 ggr kvar.


Igår körde jag min 5e gång med Padma och Linda. Vi övade lite krypkörning, lite backning, start i backe, växling mm Det gick super bra och jag körde ute i trafiken.. hihi Nu har vi måndagar som kördag och v 40 är det dax för nästa körlektion på bilskolan :)


Kommentarer
Postat av: Hanne

Hhahahahahhaha SNIK varv... jag dööööör♥♥♥

2010-09-17 @ 18:43:22
Postat av: jess

Hanne: Klart ;) Tänkte ju på oss hihi <3

2010-09-17 @ 23:08:33
URL: http://princessjess.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0