SKIT SYSTEM!!!

Fan då! Har suttit sen kl 8 imorse och väntat på att dom ska ringa upp från sjukhuset. Dom har ju en telefonsvarare där man får prata in sitt telefon nr å så ska dom ringa upp i mitt fall var det 9.15 dom skulle ringa. Sitter här med träningskläder å väntar på att få gå ut å springa men kl är nu 11.30 å dom har fortfarande inte ringt. SKIT SYSTEM!!!! Jag ska snart äta lunch å sen ska jag ta mig till min revisor för fix med deklarationen som ska vara inne i närsta vecka. SUCK!!!


Uppdatering

Kl 17.15 ringde telefonen och det var nån som undarade om jag hade ringt någon sjukvård idag. Det hade tydligen fattats en siffra i telefonnummret så hon hade suttit å ringt 1..2..3 osv för att komma fram till mig. DET tycker jag var jävligt ambitiös!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0