Många järn i elden


Oj oj oj! det är mycket som händer omkring mig just nu..

Jag håller bla på söker nytt jobb eller ett extra jobb på sidan om företaget.
Har i helgen varit hemma hos mamma och skrivit cv, personligt brev och fick iväg 2 ansökningar. En ligger i datorn å väntar på att skrivas ut men bläck patronerna tog slut å dom är på väg hem i brevlådan typ imorgon hoppas jag.
Jag har övningskört och lärt mig fickparkera :)
I morgon ska jag till banken å snacka med vår bankman.
På Onsdag ska jag på arbetsintevju för ett eventuellt extra jobb. På torsdag fyller jag år å varför inte passa på att gå på info möte på arbetsförmedlingen då ;P  hehe Sen på söndag blir det lite drop in kalas för inbjudna. Jag måste försöka boka min sista lektion hos körskoan så snart som möjligt och så MÅSTE jag fortsätta plugga!! Träning vet jag inte vad det är längre. Det hinns inte med just nu. Tänkte försöka ta mig ut å springa iaf men det har inte blivit av än :/

Aja, nu hinns inte att skriva mer.. måste göra mig iordning om jag ska hinna nåt innan jobbet.. Bye

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj väldigt många järn i din eld just nu gumman! Glöm inte att andas oxå! :) Kram

2011-08-22 @ 18:46:41
URL: http://livingmylifeforme.shapemeup.se
Postat av: A Kay

Hoppas det löser sig för dig! Kram!

2011-08-23 @ 20:54:25

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0